15/10/12

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ.


Δύο βραβεία χάρισαν στο Σχολείο μας τα δύο εκπαιδευτικά σενάρια για το μάθημα των Θρησκευτικών στη δράση  «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».




Το 2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης έλαβε μέρος κατά το σχολικό έτος 2011 -2012 στη δράση: «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» που θέσπισε το 2010 το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού με στόχο την αξιοποίηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που αναπτύσσεται στα σχολεία.

Κατατέθηκαν 470 έργα από 850 εκπαιδευτικούς, η αξιολόγηση των οποίων ολοκληρώθηκε με τη βοήθεια μη αμειβόμενης Επιστημονικής Επιτροπής, αποτελούμενης από 210 μέλη. Τα μέλη της ανωτέρω επιτροπής αποτελούνταν από Καθηγητές Πανεπιστημίου, π. Παρέδρους Π.Ι., Σχολικούς Συμβούλους, καθώς και εκπαιδευτικούς με αυξημένα προσόντα.

Η διαδικασία αξιολόγησης προέβλεπε διπλή ανώνυμη κρίση και βαθμολόγηση, ενώ η τελική βαθμολογία κάθε έργου προέκυψε από το άθροισμα της βαθμολογίας των 2 κριτών. Κάθε κριτής μπορούσε να βαθμολογήσει ένα έργο από 1 μέχρι 180 μονάδες, στηριζόμενος σε συγκεκριμένα κριτήρια και προδιαγραφές.

 

Το Σχολείο μας απέσπασε δύο βραβεία  χάρη σε δύο  εκπαιδευτικά σενάρια του μαθήματος των Θρησκευτικών:

Α) Την 11η θέση με βαθμολογία 355/360 κατέλαβε το ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ LAMS- ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:"ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ", ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, συνεργασία της Δρ Ιωάννας Κομνηνού, ΠΕ01, ΠΕ02&ΠΕ15 (Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδας) και της Δρ Σμαράγδας Φαρίδου, ΠΕ01 &ΠΕ02 (2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης). Πρόκειται για ένα μετασχηματισμό της Βιβλικής παραβολής του Καλού Σαμαρείτη που επεξεργάστηκαν   τα παιδιά του Β1 κάνοντας χρήση του ψηφιακού περιβάλλοντος εκπαιδευτικού σχεδιασμού LAMS :Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων και αναπτύσσοντάς το  με τη μεθοδολογία Problem Based Learning και Problem Solving .
 
Β) Την 55η θέση και με βαθμολογία 339/360 κατέλαβε το διαθεματικό  σενάριο τύπου COOPERATIVE LEARNING, COLABORATIVE LEARNING με θέμα: «ΠΕΝΤΕ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, συνεργασία της :θεολόγου-φιλολόγου δρ Σμαράγδας Φαρίδου και του διακεκριμένου  καθηγητού εικαστικών του Σχολείου μας Αργύρη Σάγγου, ο οποίος συντονίζει και τον Όμιλο εικαστικών του Σχολείου . Πρόκειται για  μια δια-μαθητική συνεργασία με  χρήση και αξιοποίηση της Τεχνολογίας και Πληροφορικής από τους μικρούς μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, οι οποίοι κλήθηκαν να αναζητήσουν και να οικοδομήσουν τη γνώση μέσα από ενδεικνυόμενες ιστοσελίδες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου